Direktlänk till inlägg 14 februari 2008

Fy fan va otrevlig

Av Jonathan - 14 februari 2008 11:15

Den här veckan har varit en av de mest stressigaste veckorna det här väldigt unga året. Vi har haft runt fem prov bara den här veckan plus No förhör och Musikuppspelning, min grupp som består av den otroligt musikbegåvade August som står för sången och taktlösa Linn som ironiskt nog ska spela trummor och några fler allmänt musikobegåvade personer. Vi har fått äran att spela den underbara låten "Trubbel" och ingen har tränat ett dugg på det så det kommer att låta förjävligt.


Vi hade bara för en timme sedan SO-prov om Första världskriget, Mellankrigstiden och Andra världskriget och en fråga har gett mig självdestruktiva tankar, hur fan kunde jag svara fel på när Hitler tog makten! varfö svarade jag 1936 och inte 1933! Det kommer att hemsöka mig i flera veckor, det skulle inte att förvåna mig om just den frågan sänker mitt betyg.


Nu orkar jag inget mer för nu står en jävla bratsunge och kommenterar mitt bloggande så nu ska jag sluta.


Tack och hej leverpastej

 
 
Ingen bild

LAN

15 februari 2008 07:08

August tackar för komplimangerna.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jonathan - 15 juni 2008 14:00

nu är jag tillbaka! jag kände att jag har fått lite tid över och utnyttjar den då till att återuppta bloggen som har legat på is ett tag men nu ska jag försöka skriva när jag har möjlighet.   //Er käraste Karre ...

Av Jonathan - 30 mars 2008 12:45

Då har man förslösat ännu ett underbart påsklov utan att lyckas åstadkomma något förutom att bidra till växthuseffekten med sjuka mängder skoterkörning, det är ungefär det ända jag har gjort på lovet men jag säger inte att jag har gjort det för intet...

Av Jonathan - 17 mars 2008 20:08

Imorgon är en av de roligaste dagarna på hela det långa skolåret, och det är inte precis överflöd av roliga evenemang under den tiden men just det här är det. Nu har jag drygat ut det här länge, vi ska med hela skolan till Vemdalen hela dagen och det...

Av Jonathan - 16 mars 2008 10:55

Varför måste så mycket i livet vara så sjuhelsikes svårt. Varför kan man bara inte fixa vad man nu vill ha åstadkommet bara genom ett knapptryck, det ska iallafall bli min framtidsvision, att förenkla världen för våra efterlevnande t.ex förenkla hand...

Av Jonathan - 9 mars 2008 16:57

Då har man avverkat ännu ett sportlov utan att åtstadkomma särsklit mycket. Mitt sportlov har jag spenderat i min stuga i Åkersjön (som ligger cirka en timme från Åre) med familj och vänner, jag tog mitt terrängskoter licens för någon månad sedan så ...

Presentation

Omröstning

Du är...
 10 - 12 år
 13 - 17 år
 18 - 20 år
 över 20 år

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards