Direktlänk till inlägg 22 februari 2008

En dag i Oscars liv...

Av Jonathan - 22 februari 2008 17:34

Oscar är en underlig prick på femton år och går i en parallelklass till mig, han är en av de mest orginella människor jag någonsin har träffat för han kan ena stunden vara helt oseriös och hysteriskt rolig medans i nästa är han dösallvarlig och kan tillföra något viktigt och seriöst till vilken disukssion som helst.


Han hade för ett tag sedan (vet ej om dem är kvar) ett brett utval av olika personligheter, en av dem som var vid namn Filip var rolig och vårdslös och gjorde vad som helst utan eftertanke och sedan hade han en annan som jag ej kommer ihåg namnet på som var seriös och väldigt allmänbildad. Jag misstänker att det är de här personligheterna som har smält ihop och bildat Oscar för man kan märka lite grann varje dag av de olika personerna, jag skulle gissa på att de olika personerna var bara som ett hjälpmedel till att framhäva vad det han skulle göra eller säga om det skulle vara roligt eller seriöst eller något liknande.


Oscar är också rappare och en väldigt bra sådan om man frågar mig, han har skrivet ett stort urval av låtar, några på engelska och några på svenska. Han har ganska ljus röst så han får som en egen stil som ingen kan missta för någon annan och det gör det hela lite bättre. Oscar har många fler egenskapare men dem vill jag inte gå in på för djupt för jag är rädd för att säga för mycket, jag kan bara säga att han är en väldigt bra konstnär.


Jag känner nog ingen som ogillar Oscar, kanske någon lärare för han kan ibland totalt tappa tråden i på en lektion och flippa ur fatalt, men ingen som är ungefär hans ålder tror jag ogillar honom för han är så jävla rolig så man kan inte ogilla honom.


Så det var det :P

I nästa inlägg blri det: En dag i Henriks liv...

 
 
Oscar

Oscar

25 februari 2008 10:58

Jag känner igenmig, / filip.

http://www.minsnopp.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jonathan - 15 juni 2008 14:00

nu är jag tillbaka! jag kände att jag har fått lite tid över och utnyttjar den då till att återuppta bloggen som har legat på is ett tag men nu ska jag försöka skriva när jag har möjlighet.   //Er käraste Karre ...

Av Jonathan - 30 mars 2008 12:45

Då har man förslösat ännu ett underbart påsklov utan att lyckas åstadkomma något förutom att bidra till växthuseffekten med sjuka mängder skoterkörning, det är ungefär det ända jag har gjort på lovet men jag säger inte att jag har gjort det för intet...

Av Jonathan - 17 mars 2008 20:08

Imorgon är en av de roligaste dagarna på hela det långa skolåret, och det är inte precis överflöd av roliga evenemang under den tiden men just det här är det. Nu har jag drygat ut det här länge, vi ska med hela skolan till Vemdalen hela dagen och det...

Av Jonathan - 16 mars 2008 10:55

Varför måste så mycket i livet vara så sjuhelsikes svårt. Varför kan man bara inte fixa vad man nu vill ha åstadkommet bara genom ett knapptryck, det ska iallafall bli min framtidsvision, att förenkla världen för våra efterlevnande t.ex förenkla hand...

Av Jonathan - 9 mars 2008 16:57

Då har man avverkat ännu ett sportlov utan att åtstadkomma särsklit mycket. Mitt sportlov har jag spenderat i min stuga i Åkersjön (som ligger cirka en timme från Åre) med familj och vänner, jag tog mitt terrängskoter licens för någon månad sedan så ...

Presentation

Omröstning

Du är...
 10 - 12 år
 13 - 17 år
 18 - 20 år
 över 20 år

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards